Laboratorium Możliwości

Spotkanie z Żywą Książką – kulisy marketingu i PR-u 14.04.2018

Zgodnie z Waszymi oczekiwaniami wyrażonymi w ankiecie, na pierwsze spotkanie z Żywą Książką zaprosiłyśmy osoby, które pracują w obszarze marketingu/PR-u.

 

Przyjdź, usiądź z nami przy kawie, porozmawiaj w luźnej atmosferze z profesjonalistami, dowiedz się więcej na temat pracy w marketingu/ PR. Zastanów się nad swoją ścieżką kariery, korzystając ze wsparcia doradcy zawodowego i coacha.

 

Co zyskasz uczestnicząc w spotkaniu?

– porozmawiasz z ludźmi pracującymi w interesującej Cię branży

– spotkasz osoby z różnych obszarów marketingu i PR

– poznasz rozmaite drogi prowadzące do zostania profesjonalistą w tych branżach

– poznasz pracę w marketingu i PR od kuchni

– dowiesz się,jak wyglądały ścieżki edukacji i kariery zaproszonych gości

– otrzymasz informacje, jakie warunki spełnić, aby dostać pracę w interesującej Cię branży

– nawiążesz cenne kontakty na przyszłość

– będziesz mógł/mogła skorzystać z krótkiej konsultacji ścieżki kariery

– spędzisz czas w miłym towarzystwie

 

O projekcie

Inspiracją do stworzenia projektu „Żywa Książka – kariera” były dla nas doświadczenia osobiste, jak i potrzeby naszych klientów. W sytuacji ważnej dla nas zmiany, gdy zakładamy firmę, planujemy dalszą edukację, wchodzimy na rynek pracy czy zmieniamy branżę, jedną z najistotniejszych form wsparcia są informacje od osób, które już działają w danym obszarze.

Często łatwiej uzyskać potrzebne informacje podczas rozmowy indywidualnej niż na forum w czasie wykładu. Liczy się kontakt z druga osobą i jej osobiste, unikalne doświadczenie, możliwość dopytania  o konkretne interesujące nas aspekty. Podczas rozmowy indywidualnej lub  w mniejszym gronie dalece łatwiej zadać z pozoru „naiwne” lub podstawowe pytania, które często nas nurtują . W takiej sytuacji dużo zależy od nas – od tego, o co i w jaki sposób pytamy.

 

Jak potraktować Spotkanie z „Żywą Książką”?

Doświadczenie innej osoby nie zastąpi nam własnego doświadczenia, ale może być dla nas inspiracją. Dobrze wiedzieć, jakie są możliwości i jak wyglądała droga innych osób, nim wybierzemy własną ścieżkę. Kiedy wejdziemy już w jakiś obszar, możemy napotkać rozmaite trudności i różne sytuacje możemy odbierać w zupełnie inny sposób. W rozmowie ze specjalistami z danego obszaru warto zatem skupić się na konkretach niż na ogólnym wrażeniu, które jest zawsze subiektywne  – czy marketing jest fajny czy nie, czy się „opłaci”. Dobrze pytać, jak wygląda dzień pracy, o oczekiwania pracodawców, na co trzeba być przygotowanym decydując się na wybór takiego obszaru zawodowego.  Jeśli chcemy poznać doświadczenia konkretnej osoby i z nich skorzystać, warto pytać nie tylko o to, co jest ciekawe, ale przede wszystkim, dlaczego. Gdy nieco bliżej poznamy naszego rozmówcę i jego punkt widzenia, a jednocześnie zdobędziemy konkretne informacje o specyfice jego pracy, będziemy mogli łatwiej wyobrazić sobie siebie w podobnej sytuacji. Taka rozmowa często pomaga zweryfikować własne przekonania na temat profesji i ścieżki dojścia do niej, a w konsekwencji zdecydować, czy taki kierunek byłby dla nas interesujący.

Agenda:

11:00 – 11:40  spotkanie w sali ze sceną: przedstawienie specjalistów, krótki panel dyskusyjny.

Następnie przejdziemy do części kawiarnianej, gdzie będzie możliwość indywidualnego porozmawiania z profesjonalistami.

 

Zaproszeni goście:

Agnieszka Maliszewska

Malina Niesłuchowska

Joanna Pajączkowska

Patrycja Skierska

     Magdalena Skrętkowicz

 

Kiedy: 14.04.2018 godzina 11:00 – 14:00

Gdzie: Klubokawiarnia Pożyteczna, Nowy Świat 58,  Warszawa

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Zachęcamy do skorzystania z oferty lokalu i zamówienia napoju lub posiłku. Partnerem wydarzenia jest Klubokawiarnia Pożyteczna – miejsce, które zapewnia pracę osobom z niepełnosprawnością.

 

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc obowiązują zapisy: kontakt@labmozliwosci.pl  tytuł: Żywa książka

Zapraszamy do śledzenia informacji o wydarzeniu na fb: httpss://www.facebook.com/events/2035975940060701/

 

Organizator:                                       Partner:

                      

Patroni medialni:

                 

       

   

3 thoughts on “Spotkanie z Żywą Książką – kulisy marketingu i PR-u 14.04.2018

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


%d bloggers like this: